شناسهٔ خبر: 72567 - سرویس استان‌ها

جلسه كميسيون ماده پنج شهر گرگان برگزار شد

کمیسیون 5 درجلسه كميسيون ماده پنج شهر گرگان بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی طرح تفصیلی اين شهر بررسی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسين محبوبي" بيان داشت: تغيير كاربري، افزايش ، كاهش تراكم ، افزايش سطح اشغال ملك ، ساختمان و بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی طرح تفصیلی شهرگرگان ازجمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان و دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآورشد اين جلسه با ریاست معاون عمرانی استاندار گلستان و ساير مديران كل عضو اين کمیسیون  در محل سالن جلسات استاندارگلستان برگزار و در اين جلسه، رئیس  شوراي شهر و شهردارگرگان و شهرداران مناطق گرگان نیزحضور داشتند .

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاونت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی متوانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه فرمایند.