شناسهٔ خبر: 72582 - سرویس استان‌ها

در طي پنج ماه گذشته؛

۳۰ كيلومتر از راه‌های روستايی مازندران بهسازی و روکش آسفالت شد

صفري سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عمليات بهسازی و روکش آسفالت ۳۰ كيلومتر از راه‌های روستايی استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، ابوالفضل صفری با بيان اين خبر گفت: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فراورده هاي كشاورزي ، مسئله راه هاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولان استان و اين اداره كل است.

وي تصريح كرد : از اين رو اين اداره كل اقدامات بسيار گسترده و وسيعي را در زمينه بهسازي و روکش  آسفالت راه هاي روستايي در استان در دست اجرا داشته تا جایی که در طی پنج ماه گذشته بیش از ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی این استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

صفری خاطر نشان ساخت : بهسازي و روکش آسفالت راه هاي روستايي پاسند -  غریب محله ، ساری - گلما ، گرجی پل ، بالاآبدنگ -  همت آباد ، داربشت -  سنام و وسیه سر -  وندچال از جمله محورهاي روستايي بوده كه عمليات بهسازي و روکش آسفالت در آنها انجام شده است.

سرپرست معاونت فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ابراز اميدواري كرد : ان شاء الله بتوانيم در سايه تعامل و همدلي و خدمت صادقانه تلاشهاي مضاعفي را همچون گذشته براي ايجاد يك راه روستايي مناسب و ايمن در استاني سر سبزي چون مازندران ايجاد نموده تا باعث رشد و ترقي در تمامي جهات در اين خطه ولايت مدار باشيم.

گفتني است مازندران داراي  بالغ بر ۷۸۰۰ كيلومتر راه روستايي است.