شناسهٔ خبر: 72614 - سرویس استان‌ها

بازديد نماینده ۵ شهرستان جنوب استان کرمان از پروژه های راه‌سازی رودبار جنوب وقلعه گنج

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازديد نماینده ۵ شهرستان جنوب استان کرمان از پروژه های راه سازی گفت: ۵۳۷ میلیارد ریال در پروژه‌های راه‌سازی دو شهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج هزينه شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمد ساردویی در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان، نماینده ۵ شهرستان جنوب کرمان، فرمانداران رودبار جنوب و قلعه گنج و تعدادی از مسئولان شهرستان‌ها از پروژه‌های راه‌سازی اعلام کرد: در دو سال گذشته ۵۳۷ میلیاردریال در پروژه‌های راه‌سازی در دو شهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان بیان کرد: طول کل راه اصلی محورچاه لک – چاه حسن که مورد بازدید قرارگرفت ۸۷ کیلومتر می باشد که ۷۱ کیلومتر آن آسفالت شده و ۱۶کیلومتر باقی مانده است.

وی ضمن برشمردن اهمیت محور چالک – چاه حسن اضافه کرد: این محور راه ارتباطی دوشهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج می باشد و همچنین قسمتی از راه اصلی بندر جاسک و محمد آباد ریگان است.

وی ادامه داد: طول کل راه های روستایی در حال ساخت در این دو شهرستان  ۱۱۲ کیلومتر می باشد که۵/ ۴۳ کیلومتر از این محورها آسفالت و به بهره برداری رسیده و ۲۹ کیلومتر آماده آسفالت و ۲۵ کیلومتر باقی مانده درحال اجرا ی زیر سازی است.

۷۰۵میلیارد ریال اعتبارموردنیاز برای تکمیل پروزه های رودبار جنوب و قلعه گنج

ساردویی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه های راه سازی این دو شهر ستان به  ۷۰۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. که در این بازدید مورد تاکید قرارگرفت.

وی اظهارداشت: اعتبار مصوب سال ۹۸ برای این شهرستانها ۵۲ میلیارد ریال می باشد که عملا بخشی از ادامه پروژه ها به سال آینده موکول خواهد شد.

وی گفت: در این پروژه ها پیمانکاران نیز مطالباتی دارند که بخشی از آن پرداخت شده و  ما بقی در آینده پرداخت خواهد شد.