شناسهٔ خبر: 72652 - سرویس هوایی

در مجمع عمومی سالانه فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام شد

رشد ۲ برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام / واگذاری ۵ برابری سوله های منطقه به متقاضیان 

نادر ثناگو مطلق مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت : ایجاد فرصت شغلی در ۵ ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ برابر شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، نادر ثناگو مطلق که در مجمع عمومی سخن می گفت ، با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این منطقه گفت: همچنین در بخش واگذاری سوله به متقاضان و سرمایه گذاران در ۵ ماه نخست سال شاهد رشد ۵ برابری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم . 

وی ادامه داد : در بخش واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه گذاران ۳۶ درصد رشد داشتته ایم . 

مدیر عامل پیام با اشاره به رویکرد اصلی شرکت در خصوص حمایت از شرکت های حوزه آی سی تی و دانش بنیان گفت : زیر ساخت ها و بستر های لازم برای استقرار شرکت های حوزهICT  و دانش بنیان  در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شده به نحوی که در این حوزه نیز شاهد رشد ۲ برابری حضور شرکت ها هستیم . 

در ادامه این جلسه،  پس از ارایه گزارش مدیر عامل و رئیس هیات مدیره و همچنین گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بحث و بررسی بندهای مندرج در گزارش و پاسخگویی اعضای هیات مدیره، صورت های مالی منتهی به سال ۱۳۹۷ این شرکت به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.