شناسهٔ خبر: 72666 - سرویس استان‌ها

نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزاری شد

جلسه دفاع جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، میرزا محمد حصاری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام اداره کل راه و شهرسازی گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی به نقش مهم کارهای ماندگار و اثرگذار در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت اشاره کرد و گفت: هدف اصلی برنامه ها در هفته دفاع مقدس را اثر گذاری برنامه ها و ترویج مناسب فرهنگ ایثار وشهادت اعلام کرد.

حصاری بیان کرد: انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته مقدس امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار گردد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام اداره کل راه و شهرسازی در ادامه افزود: از مصوبات این جلسه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، نصب پارچه و بنرتوسط تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با موضوعیت هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا، شرکت در نماز جمعه و گلباران مزار شهدا، مراسم پیاده روی و مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد.