شناسهٔ خبر: 72701 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری هرمزگان:

یکی از دغدغه های مهم راهداری هرمزگان بازگشایی راه‌های خاکی بشاگرد است

راهسازی کوهستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: به طول ۱۰۰ کیلومتر خاکبرداری ، خاکریزی و بازگشایی راههای ارتباطی حوزه شهرستان بشاگرد به صورت امانی و با تجهیزات و ماشین آلات این اداره كل در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، میرداد میردادی اظهار داشت: در راستای "طرح ملی ابرار" با توجه به تاکیدات استاندار در خصوص بازگشایی راههای ارتباطی شهرستان بشاگرد و فراهم کردن مسیر مناسب و ایمن برای عبور و مرور، این اداره کل با استفاده از امکانات و ماشین آلات سریعأ به تشکیل کارگاه امانی در آن منطقه اقدام كرده است .

این مقام مسئول در ادامه  به تشریح اجرای عملیات بازگشایی راههای روستایی در منطقه بشاگرد پرداخت و گفت  : به طول ۱۰۰ کیلومتر خاکبرداری ، خاکریزی و بازگشایی راههای ارتباطی حوزه شهرستان بشاگرد به صورت امانی و با تجهیزات و ماشین آلات این مجموعه از سردشت به گافر در دستور کار قرار دارد که با توجه به سخت گذر بودن و وجود ترانشه ها کار را برای خاک برداری و بازگشایی سخت کرده است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  با اشاره به سرعت بخشیدن این عملیات در هفته آینده یادآور شد : با گذشت حدود یک ماه از تجهیز کارگاه امانی در شهرستان بشاکرد ، همکاران اين اداره كل توانسته اند حدود هفت کیلومتر ابتدای پروژه از سردشت به محمودآباد (سگن) عملیات خاکبرداری و تسطیح انجام که با توجه به سختی کار و کمبود امکانات پیشرفت فیزیکی کار قابل قبول است .

وی خاطرنشان کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از این عملیات جهت ارائه دستور کار و تسریع در انجام امور بازدید بعمل می آورند و به زودی عملیات ابنیه فنی بصورت پیمانی شروع خواهد شد .

لازم به ذكر است اين راه ها علاوه بر برقراري ارتباط ۱۲روستاي هرمزگان به ارتباط با استان سيستان و بلوچستان هم كمك خواهد كرد.