شناسهٔ خبر: 72730 - سرویس هواشناسی

رییس سازمان هواشناسی در معارفه مدیرکل هواشناسی لرستان:

آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون ایثار شهداست/ تلاش‌ کارکنان هواشناسی زمانی نمود می‌یابد که بهترین سرویس را به کاربران ارائه كنیم

سحر تاجبخش سحر تاجبخش‌مسلمان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل هواشناسی استان لرستان، آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون ایثار و پایمردی شهدا خواند و گفت: تلاش‌ ما زمانی نمود می‌یابد که بهترین سرویس را به کاربران ارائه كنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش‌مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل هواشناسی استان لرستان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: آرامش و امنیت امروز کشور  مرهون ایثار و دلاورمردی‌های بزرگ‌مردان و شیرزنان این آب و خاک است که هشت سال در سخت‌ترین شرایط از این کشور دفاع کردند.


وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های "محمدناصر هاشمی"، مدیر کل پیشین هواشناسی لرستان از "بهروز مرادپور" به عنوان مدیر کل جدید هواشناسی لرستان خواست، تلاش مجدانه و شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای معیشت کارکنان این اداره کل داشته باشد.

تاج‌بخش‌مسلمان، با اشاره به سیل فروردین‌ماه سال جاری در استان‌های لرستان ، گلستان و خوزستان، گفت: تلاش‌های ما زمانی نمود پیدا می‌کند که بهترین سرویس را به کاربران ارائه کنیم و با این روند سازمان هواشناسی به جایگاه اصلی خود می‌رسد.

رییس سازمان هواشناسی کشور در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر به محمدناصر هاشمی از تلاش‌های وی قدردانی کرد.

محمد ناصر هاشمی، مدیر‌کل پیشین هواشناسی لرستان و معاون توسعه مدیریت و منابع کنونی سازمان هواشناسی، گزارش جامعی از عملکرد خود در دوران مدیریت اداره کل هواشناسی در استان لرستان ارائه کرد و خواستار تلاش روزافزون همکاران برای پیشبرد اهداف سازمان و خدمت‌رسانی بهتر به مردم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، بهروز مرادپور، مدیر کل جدید هواشناسی لرستان نیز در این مراسم به تشریح برنامه‌های خود بر اساس دستورالعمل‌های سازمان هواشناسی و تلاش در جهت ادامه توسعه و پیشرفت هواشناسی پرداخت.

در پایان مراسم رییس و معاونان سازمان هواشناسی کشور در جلسه  پرسش و پاسخ به سوالات و درخواست‌های کارکنان هواشناسی استان لرستان پاسخ دادند.