شناسهٔ خبر: 72775 - سرویس استان‌ها

انجام لکه گیری با آسفالت گرم در محور هاى مواصلاتی چاراویماق

پخش آسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چاراويماق از انجام عملیات لکه گیری با ١٠٠ تن آسفالت گرم در محور هاى مواصلاتی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومى اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی، عبدالرضا جبارى اظهار داشت:  در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظى و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، از عملیات لکه گیری با آسفالت گرم در محور هاى مواصلاتى اين شهرستان خبر داد.

 وی افزود: این عمليات بصورت امانى و در طول ايام هفته توسط راهداران  اجرا مى شود که برای اجرای آن تا به حال بيش از ١٠٠ تن آسفالت استفاده شده است.

  جبارى اظهار کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی اين شهرستان است  که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به لكه گيرى دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چاراويماق  بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی اين شهرستان نیازمند اعتبارات استانی بیشترعنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.