شناسهٔ خبر: 72850 - سرویس استان‌ها

احداث راه دسترسی گردشگری دور دریاچه سد گیلارلو توسط راه و شهرسازی گرمی

حيدري مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث راه دسترسی گردشگری دور دریاچه سد گیلارلو توسط راه و شهرسازی گرمی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه در حال احداث راه دسترسی گردشگری دور دریاچه سد گیلارلو در شهرستان گرمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: متولی احداث راه دسترسی دور دریاچه سد گیلارلو در شهرستان گرمی به طول ۳.۵ کیلومتر راه و شهرسازی است و عملیات خاکبرداری این پروژه در حال انجام بوده و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای دوره ای از پروژه ۴ خطه اردبیل – مشگین شهر در حوزه راه و شهرسازی مشگین شهر بازدید و در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از ۴ خطه اردبیل - مشگین شهر قطعاتی از پروژه به صورت دو لایه و قسمتی یک لایه به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی نصب گاردریل، علائم ایمنی و تابلوها شروع شده است.

وی ادامه داد : ۵ کیلومتر باقيمانده از ۲۵ کیلومتر در مرحله اجرای لایه اول آسفالت آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: با بهره‌برداری از فاز اول این پروژه و با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این محور پرتصادف تا ۶۰ درصد کاهش یافته و هموطنان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.

لازم به ذکر است: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در ادامه از پروژه‌های ۴ خطه بیله سوار به سه راهی گوگ تپه در شهرستان بیله سوار و روند عملیات اجرایی ۴ خطه پارس آباد - سربند در شهرستان پارس آباد و ۴ خطه محور رضی – امیر کندی در شهرستان گرمی بازدید کردند.