شناسهٔ خبر: 72895 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی؛

تصویب طرح احداث ۷ زیرگذر در محور اراک – فرمهین

مرزبان مرکزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از تصویب طرح احداث ۷ زیرگذر در محور اراک – فرمهین در جلسه شورای ترافیک استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان گفت: به منظور تسهیل دسترسی به مکان مقدس امامزاده محمد عابد(مشهد میقان) و همچنین ایمنی تردد وسایل نقلیه در تقاطع های محور اراک –فرمهین و شهرک صنعتی ایبک‌آباد هفت زیرگذر با دهانه‌های چهاز تا ۱۰ متری و شش دوربرگردان دو طرفه برای روستاهای حاشیه مسیر احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: طرح احداث این زیرگذرها در شورای ترافیک استان مطرح و مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و عملیان اجرایی آنها به ترتیب آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: زیرگذر مشهد میقان در اولویت اجرایی پیمانکار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت اجرایی محور اراک – فراهان اظهار داشت: پروژه احداث باند دوم اراک – فرمهین  به طول ۴۰ کیلومتر از سنوات گذشته در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که در حال حاضر حدود چهاز و نیم کیلومتر از این محور به دلیل داشتن معارض در محدوده روستای ایبک آباد باقی مانده است که با پیگیری ها و تلاش همکاران این اداره کل در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی آن محدوده نیز صورت خواهد پذیرفت .