شناسهٔ خبر: 72992 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه:

تسریع در روند اجرای مسکن مهر شیرگاه

جعفري رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی از تسریع در روند اجرایی مسکن مهر شیرگاه خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سیراله جعفری رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه عنوان نمود: تنها راه پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر را تعامل همدلي و همكاري دستگاههاي خدمات رسان دانست.

وي تصريح كرد: احداث واحدهاي مسکن مهر با هدف توسعه و اجراي عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از اين طريق گام هاي ارزنده اي در جهت رشد و شکوفايي جامعه برداشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : پروژه ۲۲۴ واحدی مسکن مهر شیرگاه در سه فاز که فاز اول ۳۶ واحد و در سه بلوک ۱۲ واحدی و فاز دوم   ۶۰ واحد در ۵ بلوک ۱۲ واحدی و فاز سوم ۱۲۸ واحد در ۸ بلوک که سه بلوک آن شامل ۲۴ واحد و ۵ بلوک آن ۱۲ واحد می باشد.کل فازهای اول و دوم و همچنین ۴۸ واحد از فاز سوم تحویل متقاضیان شده است.

وی یادآور شد : از مجموع ۱۲۸ واحد فاز سوم ۸۰  واحد با قیمانده با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال احداث است که پیمانکار مربوطه (شرکت زرین بنای صالح )مشغول اجرای عملیات است.

گفتنی است؛ مبلغ تسهیلات فاز سوم به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال بوده و قدر السهم آورده ی هر متقاضی مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال می باشد.اعتبار هزینه شده تا مرحله ی تحویل ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد می شود.