شناسهٔ خبر: 73003 - سرویس هوایی

تخفیف ۵۰درصدی فروش بلیط هواپیمایی فرودگاه پیام برای جامعه ایثارگران

فرودگاه پیام مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام از تخفیف ۵۰درصدی فروش بلیط این هفته فرودگاه پیام به مقصد مشهد برای جانبازان ایثارگران آزادگان و خانواده معظم شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام از تخفیف ۵۰درصدی فروش بلیط این هفته فرودگاه پیام به مقصد مشهد برای جانبازان ایثارگران  آزادگان و خانواده معظم شهدا خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم جامعه ایثارگری ۵۰در صد تخفیف در فروش بلیط این هفته پنجشنه ۴ مهرماه از مبدا پیام به مقصد مشهد برای جامعه ایثارگری درنظرگرفته شده است.

جعفری افزود: همچنین به همین مناسبت ۱۵ درصد تخفیف هم برای سایرشهروند در نظرگرفته شده که با تخفیف درنظرگرفته شده می توانند با مبلغ ۲۰۰هزارتومان تهیه نمایند.

وی همچنین از ارایه تسهیلات به جامعه ایثارگری در طول سال  توسط فرودگاه بین المللی پیام خبر داد و گفت بعد از نهایی شدن موضوع و نحوه اجرا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام گفت : باتوجه به محدویت تعداد بلیط علاقمندان جهت ثبت نام و رزو بلیط می توانند با شماره  تماس ۳۳۲۶۶۱۱۵حاصل نمایند .