شناسهٔ خبر: 73010 - سرویس استان‌ها

یک کیلومتر ازمحور کردکوی – بندر ترکمن آسفالت شد

محبوبي گلستان مديركل راه و شهرسازي گلستان از آسفالت۱۳۰۰ متر از محور كردكوي - بندر ترکمن – آق قلا به با هدف افزايش ضريب ايمني آن خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسین محبوبی" در گفت و گويي با پایگاه خبری این اداره کل بیان داشت:  طول محور کردکوی – بندر ترکمن حدود ۱۰ کیلومتر می باشد که در حال حاضر  بخش اعظمی از عملیات زيرسازي و تعريض ابنيه فني آن شامل پل ها و آبروها  انجام شده است.

محبوبی ادامه داد: اين پروژه، ملي و پيوست بودجه سنواتي است كه از سال ۸۹ شروع شده که در این راستا حدود ۹۵ درصد باند غربی عملیات اجرای زیرسازی آن تا سطح زیر آسفالت تکمیل گردیده و در همین باند اجرای آسفالت به طول تقریبی ۱۳۰۰ متر نیز به اتمام رسیده است.

وي ادامه داد : در باند شرقی محور عملیات زیر سازی تا سطح زیر ساب بیس تکمیل و عملیات اجرای ساب بیس و تکمیل لایه های زیر سازی در حال انجام میباشد .

مدیر کل راه و شهرساز ی استان گلستان افزود: در صورت تخصیص اعتبار سالجاری که تا کنون مبلغ حدود ۶ میلیارد تومان اعلام گردیده می توان ضمن تکمیل باقی مانده عملیات اجرای بیس باند غربی  نسبت به تکمیل اسفالت کل باند غربی اقدام و همچنین  نسبت به تکمیل بخشی از عملیلات اجرای زیر سازی باند شرقی اقدام نمود.

وي افزود: اقدامات ايمن سازي ديگري از قبيل بهسازي و روكش آسفالت دو خطه موجود آن طي سال هاي گذشته انجام شده و هم اينك نيز، تعريض و چهاربانده كردن آن ادامه دارد .