شناسهٔ خبر: 73040 - سرویس استان‌ها

مشارکت شرکت عمران شهر جدید گلبهار براي تسریع در احداث آزادراه مشهد- قوچان

گلبهار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: بنا به درخواست مجری و مشاور آزاد راه مشهد- قوچان و به منظور تسریع در روند احداث این پروژه، شرکت عمران مشارکت خواهد داشت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در جلسه با مجری و مشاور اجرای طرح آزاد راه مشهد- قوچان اجرای این طرح را تحولی عظیم در حوزه حمل و نقل برون شهری  به ویژه در مسیر بزرگراه آسیایی دانست و افزود: با توجه به حجم بالای تردد از این مسیر احداث این آزاد راه به عنوان یک ضرورت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که با حضور استاندار خراسان رضوی در خصوص روند اجرای این طرح برگزار گردید، شرکت عمران گلبهار مکلف به همکاری و مساعدت برای سرعت بخشی به اجرای این طرح شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به اینکه مجری و مشاور آزاد راه در این جلسه موانع و مشکلات خود را مطرح کرد، افزود: مشکلاتی در زمینه تملک، احداث و خدمات رسانی در اجرای کار وجود دارد در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام و پیشنهاداتی از طرف مجری و کارشناسان این شرکت مطرح شد.

گریوانی ابراز امیدواری کرد: دستور لازم جهت همکاری واحدهای حقوقی و املاک، شهرسازی و مترو با مجری و مشاور طرح صادر شده که امیدواریم با برنامه ریزی و تعامل مناسب روند اجرای پروژه با سرعت بیش تری انجام شود.