شناسهٔ خبر: 73060 - سرویس وزارتی

با حکم وزیر راه و شهرسازی:

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی منصوب شد

انتصاب محمد اسلامی در حکمی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی "میرمحسن حمزه‌لو" را به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به حمزه‌لو، آمده است:

"با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان "مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی"منصوب می‌نمایم.
انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستور‌العمل‌های ابلاغي و از طریق به‌کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت باز آفرینی شهری، تولید مسکن و توسعه حوزه حمل و نقل و تأمین زیرساخت‌های مربوط، مراقبت‌های ویژه به‌عمل آورده و در تعامل با مسئولین محلی و در رأس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه به‌عمل آورید.
امید است در سایه توجهات حضرت باری‌تعالی در خدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.