شناسهٔ خبر: 73125 - سرویس استان‌ها

نقاط پر تصادف شهرستان لنجان ایمن سازی می‌شود​

لنجان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان گفت: نقاط پر تصادف شهرستان لنجان با همکاری مسئولان شهرستان و با اولويت بندي در آینده نزدیک رفع خواهد شد

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد داخواه در بازدید مشترک با سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان، شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای باغبهادران و باغشاد اظهار کرد: ورودی های شهرهای باغبهادران و باغشاد با انجام اقدامات مشترک بهسازی و ايمن سازي می شود.

وی در خصوص روشنایی ورودی شهر باغبهادران، محدوده تقاطع غير همسطح گفت :  مقرر شد  روشنایی حدود ۵۰۰ متر قبل از ورودی و ۵۰۰ متر بعد از ورودی شهر در مسیر اصفهان - شهرکرد با مشارکت شهرداری و اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان و شركت توزيع برق استان اجرايي شود .

دادخواه تصریح کرد:  همچنین طراحي و برآورد  روشنایی  تقاطع هاي غير همسطح روستاهای لایبید و حاجت آقا نیز انجام و  با مشارکت دهیاری ها در دستور کار قرار مي گيرد .
وی از ساماندهی تقاطع نوگوران و محور باغشاد به سمت زاینده رود و همچنین ورودی خروجی باغشاد به سمت روستای چم آسمان خبر داد و تصریح کرد:  تلاش داریم با اتخاذ رویکرد و تصمیمات مناسب با ارتقا ايمني محور هاي مذكور  رضایتمندی مردم در این محور را افزایش دهیم.

دادخواه با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون ایمنی را ه های استان اصفهان  در خصوص جلوگيري از توقف دستفروش ها در حاشيه و حريم راهها تاکید کرد:  برنامه ریزی های  لازم برای برخورد افرادي كه به هر طريق موجب كاهش ايمني تردد در راهها مي شوند با کمک دادگستری انجام شده وبه زودي اقدامات موثري صورت مي گيرد .