شناسهٔ خبر: 73151 - سرویس استان‌ها

کسب مقام برتر توسط راه و شهرسازی استان البرز در جشنواره شهید رجایی

جشنواره اداره کل راه و شهرسازی استان البرز موفق به کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۷ شد و از تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، هر ساله و به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها، با استفاده از آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد سال، جشنواره شهید رجایی برگزار و از برترین دستگاه‌های اجرایی در استان تجلیل می‌شود.

در این ارزیابی ملاک انتخاب دستگاه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی است که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز با ارائه عملکرد مناسب و رعایت تمام شاخص‌های مقتضی موفق به کسب عنوان برتر شد و از رضایی مدیرکل راه و شهرسازی این استان به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی تقدیر به عمل آمد.

استاندار البرز در آیین اختتامیه این جشنواره ضمن قدردانی از تمام دستگاههای برتر استان به طور ویژه از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تقدیر نمود و از وی به عنوان مدیری توانمند و قانونمدار و پر انرژی یاد کرد.

عزیزاله شهبازی همچنین گفت:  رضایی از مدیرانی است که هر سندی را امضا کند من نیز پشت سر وي امضا می کنم چون وی فردی قانون دار و قانون شناس است و مقررات را رعایت می کند.

شایان ذکر است در این ارزیابی ملاک انتخاب دستگاه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی است که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز با ارائه عملکرد مناسب و رعایت تمام شاخص‌های مقتضی موفق به کسب عنوان برتر شد.