شناسهٔ خبر: 73183 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد

نگرانی در خصوص تأمین سوخت خودرهای زائران اربعین حسینی وجود ندارد

اتوبوس مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: نگرانی در خصوص تأمین سوخت خودرهای زائران اربعین حسینی که از مرزهای شلمچه و چذابه تردد می کنند، وجود ندارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص ذخیره‌سازی سوخت اندیشیده شده و تأمین سوخت خودرهای زائران اربعین حسینی حتی بیش از ظرفیت مورد نیاز برنامه‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه نگرانی در خصوص تأمین سوخت خودرهای زائران اربعین حسینی که از مرزهای شلمچه و چذابه تردد می‌کنند، وجود ندارد، افزود: علاوه بر تأمین سوخت خودروها، تأمین سوخت هوایی هلیکوپترهای امدادی و نظامی و تأمین گاز مایع مورد نیاز موکب‌ها برنامه‌ریزی و تأمین شده است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در هر دو مرز استان جایگاه سوخت مستقر خواهد شد و هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت به خودروهای شخصی و اتوبوس های حمل و نقل وجود ندارد.

بهرامی‌نیا اذعان کرد: طبق گفته مدیران پالایشگاه آبادان، این پالایشگاه علاوه بر تأمین سوخت خودروها و مواکب مرز شلمچه، توانایی تأمین سوخت مورد نیاز در چذابه، مهران و خسروی را نیز دارد.