شناسهٔ خبر: 73240 - سرویس استان‌ها

بازديد مديركل راه وشهرسازی استان ايلام از محور چم سرخ- حاضر ميل

آسفالت مديركل راه وشهرسازي استان ايلام در بازديد از محور چم سرخ- حاضر ميل( زرين آباد به دهلران) گفت: اين محور حد فاصل پهله – سركمر توسط اين اداره كل با قراردادي بالغ بر ۵ ميليارد تومان به پيمانكار سپرده شد و هم اكنون با اتمام عمليات زيرسازي، عمليات آسفالت اين ۱۰ كيلومتر آغاز شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام، علي اصغر كاظمي به مناسبت آخرين روز از هفته دفاع مقدس، از پروژه هاي راهسازي چم سرخ - حاضر ميل و مسير ارتباطي امام زاده سيد ناصرالدين- بلوطستان بازديد كرد.

كاظمي در اين بازديد از محور چم سرخ- حاضر ميل( زرين آباد به دهلران) گفت: عمليات بيس و آسفالت قطعه اول اين محور حد فاصل پهله – سركمر توسط اداره كل راه وشهرسازي استان با قراردادي بالغ بر ۵ ميليارد تومان به پيمانكار سپرده شد و هم اكنون با اتمام عمليات زيرسازي، عمليات آسفالت اين ۱۰ كيلومتر آغاز شده است.

وي خاطر نشان كرد: براي اين قسمت از طرح ۱۳۷۵۰ مترمكعب بيس مورد استفاده قرار گرفته و ۱۲۰۰۰ تن آسفالت نيز مصرف خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود: ادامه احداث اين محور در قطعات ديگر نيز در دستور كار قرار داشته و در صورت تأمين اعتبار لازم عمليات اجرايي ساير قطعات مسير نيز اجرايي مي‌شود.

وي همچنين در خصوص راه ارتباطي امام زاده سيد ناصرالدين به نطقه بلوطستان گفت: براي اين راه دسترسي يك دهنه پل با دهنه ۱۰متر و طول ۷۰ متر در حال احداث استو براي ساير آب راه‌ها نيز لوله‌هاي مورد نياز از طرف اين اداره كل تهيه و به محل منتقل شده و به زودي اين مسير براي عشاير و روستاييان منطقه قابل تردد خواهد شد، كار مطالعه اين محور به طول ۶۰ كيلومتر و اتصال آن به منطقه خوشادول شهرستان ملكشاهي جهت ارتباط منطقه زرين آباد با شهرستان‌هاي مهران و ملكشاهي نيز توسط اين اداره كل در جريان است و در صورت تأمين اعتبار لازم كار اجرايي مسير به صورت يك راه روستايي استاندارد آغاز مي شود.

لازم به ذكر است در اين بازديد مهندس كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان ايلام و همكاران اين مجموعه با حضور در مزار شهداي گمنام بخش زرين آباد شهرستان دهلران به همه شهداي گرانقدر اداي احترام كردند.