شناسهٔ خبر: 73327 - سرویس استان‌ها

راه و شهرسازی قزوین در بین ۶ اداره کل برتر درارزیابی عملکرد سال ۹۷ / پاسخ به ۹۲ مورد شکایت، درخواست و انتقاد از سوی مردم

مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به ارزیابی عملکرد انجام شده برای سال ۹۷، از قرار گرفتن این اداره کل در بین شش اداره کل برتر راه و شهرسازی کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: در بررسی ارزیابی عملکرد سالانه ۱۳۹۷، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین رتبه ۶ کشوری را در بین ادارات کل را ه و شهرسازی کشور کسب کرد.

حق لطفی افزود: امتیاز اداره کل راه و شهرسازی در زمینه عفاف و حجاب ۳۷ درصد و در بحث مصوبه ۴۲۷ نیز ۱۵۰ درصد در مقایسه با سال ۹۶ افزایش یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: همچنین در شش ماهه ابتدای سال ۹۸ تعداد ۹۲ مورد اعم از شکایت، درخواست، انتقاد، پیشنهاد و بررسی و پاسخ داده شده است.

مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: تعداد موارد ثبت شده در سامانه شهراه در شش ماه ابتدای سال ۹۸، ۱۶ مورد بوده که میانگین مدت زمان پاسخگویی به انها ۴.۵ روزه است.

وی افزود: تعداد موارد ثبت شده در سامانه سامد در شش ماه ابتدای سال ۹۸ نیز ۵۲ مورد بوده که میانگین مدت زمان پاسخگویی به انها ۳.۳ روز است.

حق لطفی بیان داشت: تعداد موارد ثبت شده در سامانه بازرسی در شش ماه ابتدای سال ۹۸ نیز ۱۶ مورد بوده که میانگین زمان پاسخگویی به آنها ۳.۳ روز و همچنین تعداد موارد غیر الکترونیکی در شش ماه ابتدای سال ۹۸ نیز ۸ مورد بوده است.