شناسهٔ خبر: 73347 - سرویس وزارتی

معاون اول ریاست جمهوری مرجع تعیین داوری در اختلاف‌های طرح‌های عمرانی را ابلاغ کرد

هیئت دولت اسحاق جهانگیری مصوبه دولت در خصوص تعیین شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مرجع داوری در اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر ۱۶ قرارداد طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی که ۲ مورد آن مربوط به وزارت راه و شهرسازی با پیمانکاران و مشاوران است را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصمیم هیئت وزیران در جلسه ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ ارجاع اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد‌های مربوط به طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد.

با توجه به تعیین شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان مرجع داوری در قرارداد‌های طرح‌های عمرانی، اختلاف‌های ۲ قرارداد زیر که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است در این شورا مطرح می‌شود.

بر اساس مصوبه هیئت دولت قرارداد شرکت زمرد بنای قزوین و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ارتباط با پیمان‌های؛ طرح تکمیل مرکز توانبخشی جهان‌آباد قزوین و طرح تکمیل عملیات ساختمانی و تأسیسات مجتمع توانبخشی جهان‌آباد قزوین برای حل اختلاف به شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان مرجع داوری ارجاع می‌شود.

همچنین قرارداد شرکت توسعه راه و ابنیه جنوب و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ارتباط با پیمان ادامه احداث کمربندی آران و بیدگل نیز به این شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه محول می‌شود.