شناسهٔ خبر: 73354 - سرویس استان‌ها

برگزاري جلسه تامین مسکن کارکنان یگان‌های نظامی مستقر درجنوب کرمان

جلسه بيرجند درجلسه‌ای با حضور مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان کرمان و نمایندگان یگان‌های نظامی مستقر درجنوب کرمان موضوع تامین مسکن کارکنان این نهادها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، در این جلسه محمد ساردویی ضمن برشمردن اهداف وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح ملی مسکن اظهار داشت: در تلاشیم در راستای این طرح  برای خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه به ویژه کارکنان یگان‌های نظامی مستقردر جنوب کرمان تدابیری اندیشیده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: از جمله مواردی که می‌تواند موثر واقع شود زمین‌های مازادی است که دراختیار یگان های نظامی است که باید در اسرع وقت جهت تغییر کاربری آنها به اداره کل راه و شهر سازی اعلام ومطابق با بخشنامه های ابلاغی اقدام لازم صورت پذیرد، بدیهی است این اداره کل به عنوان پشتیبان حداکثر تلاش خود را تا پایان این طرح انجام خواهد داد.

وی درادامه بیان کرد: پیشنهاد شد که نمایندگان یگان‌های نظامی از مسکن مهر ۱۵۰۰واحدی در شهرستان کهنوج بازدید و اگر متقاضی دریافت مسکن از این طریق می باشند به اداره کل راه و شهرسازی  جنوب کرمان اعلام نمایند تا مراحل واگذاری انجام شود.

ساردویی تاکید کرد: یگانهای نظامی و انتظامی باید لیست اسامی افراد واجد شرایط را به این اداره کل اعلام نمایند تا اقدام بعدی در این زمینه صورت پذیرد و ابراز امیدواری کرد در راستای طرح ملی مسکن بتوانیم تا پایان امسال اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی افزود: ما آمادگی داریم که هر چه زودتر نسبت به صدور اسناد اراضی که در اختیار یگانهای نظامی وانتظامی هستند در شهرهای جنوب کرمان اقدام نماییم  و لازم است نمایندگان این واحدها پیگیری بیشتری انجام دهند.

در این جلسه نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح استان کرمان در مورد تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع توضیحاتی را ارائه کردند.

در پایان هر کدام از نمایندگان نیروهای نظامی حاضر در جلسه پیشنهادات خود را بیان کردند.