شناسهٔ خبر: 73367 - سرویس وزارتی

مشارکت و حضور شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران - شمال در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل

آزادراه تهران شمال شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران - شمال در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، حضور خواهد داشت و دراین نمایشگاه مشارکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران – شمال سال گذشته در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور فعال داشت و امسال در چهارمین دوره این نمایشگاه نیز که از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کند و مشارکت خواهد داشت.

شرکت احداث و بهره‌برداری آزاد راه تهران - شمـال در ۱۷ آبان ماه ۱۳۷۵ به استناد مصوبه هیئت وزیران برای احداث، بهره‌برداری و نگهداری آزاد راه تهران- چالوس تاسیس شده است.

شرکت احداث و بهره‌برداری آزاد راه تهران - شمـال ماموریت خود را استفاده از منابع مالی داخلی و خارجی، اتکا بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و بهره‌گیری از فناوری‌های روز به‌منظور استفاده از سرمایه‌های ملی و عمومی و ایجاد بسترهای لازم برای مقاوم‌سازی اقتصاد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور ضمن رعایت اصول اساسی حفاظت از محیط زیست تعریف کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مصلی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۵۵۸۶۲ یا www.irantransexpo.com  دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.