شناسهٔ خبر: 73439 - سرویس وزارتی

نتایج مسابقات "دارت" و "آمادگی جسمانی" بانوان وزارت راه و شهرسازی اعلام شد

مسابقات ورزشی نتایج نهایی رشته‌های "دارت" و "آمادگی جسمانی" مسابقات ورزشی وزارت راه و شهرسازی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

سعید قرآنی، رییس اداره رفاه و مسئوول تربیت‌بدنی بسیج وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارت‌خانه، نتایج نهایی رقابت‌های"دارت" و "آمادگی جسمانی" بانوان در چارچوب مسابقات ورزشی وزارت راه و شهرسازی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه  این مسابقات از روز دوشنبه، هشتم مهرماه در چهار رشته ورزشی "دارت"، "آمادگی جسمانی"، "تنیس روی میز" و "فوتسال" و در دو گروه آقایان و بانوان آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: در رشته آمادگی جسمانی بانوان به ترتیب، "فریبا شمس" از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، "فائزه جاویدان" از ستاد وزارت راه و شهرسازی و "معصومه نصر‌الله‌نژاد" از سازمان ملی زمین و مسکن به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

قرآنی ادامه داد: در رشته "دارت" گروه بانوان این مسابقات نیز "صفیه‌ هاشمی" از ستاد وزارت راه و شهرسازی، "مریم راشدی" از شرکت عمران شهرهای جدید و "آزاده برخی" از ستاد وزارت راه و شهرسازی با غلبه بر حریفان، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.