شناسهٔ خبر: 73445 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

متقاضیان خوش‌حساب در اولویت تحویل واحد مسکن مهر هشتگرد قرار می‌گیرند

طاهرخانی طاهرخانی در دیدار متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد گفت: شرکت عمران شهرهای جدید بدون شک متقاضیانی را که به‌موقع به تعهدات مالی خود عمل کرده‌اند، در اولویت قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی جلسه ای با حضور نمایندگان متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ضمن رسیدگی به شکایات و مشکلات مطرح‌شده در برخی از پروژه‌های مسکن مهر شهر مذکور، دستورات لازم برای رفع و حل مسائل اعلام شده را صادر کرد.

خوش‌حساب‌ها در اولویت قرار می‌گیرند

طاهرخانی در این جلسه با تأکید براینکه شرکت عمران شهرهای جدید بدون شک متقاضیانی را که به موقع به تعهدات مالی خود عمل کرده‌اند، در اولویت قرار می‌دهد گفت: در این راستا تمام متقضیان متعهد تجمیع شده و در تحویل واحدها مدنظر قرار می‌گیرند.

با پیمانکاران متخلف برخورد می‌کنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه دستور بازدید و بررسی دقیق پروژه‌های مشکل‌دار مطرح‌شده در این جلسه را از نزدیک به مدیران مربوطه داده و تأکید کرد: قطعا در این مسیر با پیمانکاران متخلف که در روند پیشبرد پروژه تعلل می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا از متقاضیان نیز می‌خواهیم ما را در این راه یاری کرده و با همکاری لازم باعث شوند تاا اقدامات در چارچوب مشخص انجام گیرد.

شرکت‌های عمران اجازه هزینه‌کرد در روند اجرای واحدهای مسکن مهر را ندارند

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه سخنان خود با تأکید براینکه شرکت‌های عمران در سطح شهرهای جدید اجازه هزینه‌کرد در روند اجرای ساختمان‌های مسکن مهر را ندارند گفت: شرکت عمران تنها می‌تواند در آماده‌سازی، محوطه‌سازی و امور مربوط به زیرساخت پروژه‌ها وارد شود که در حال حاضر نیز درحال اجرای آن با کیفیتی مطلوبی است، از این‌رو از مردم می‌خواهیم با تکمیل آورده‌های خود در زمان مقرر فرآیند احداث ساختمان‌ها را نیز تسریع بخشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، معاون وزیر راه و شهرسازی، چندی‌پیش با حضور در محل پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پرند از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات اجرایی قرار گرفته، دستورات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند را صادر و بر تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال ساخت تاکید کرد.