شناسهٔ خبر: 73450 - سرویس هوایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

لغو مجوز یک دفتر فروش خدمات هوایی/ اخطار به متخلفان فروش بلیط هواپیما

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز یک دفتر فروش خدمات هوایی به علت تخلف در فروش بلیط اربعین خبر داد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به متخلفان فروش بلیط هواپیما اخطار می دهد که با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لغو مجوز یک دفتر فروش بلیط هواپیما خبر داد و گفت: این دفتر از یک سو اقدام به فروش بلیط پرواز اربعین خارج از نرخ توافق شده از سوی شرکت های هواپیمایی کرده بود و از سوی دیگر بلیط صادر شده جعلی بوده و صندلی و هواپیمایی متناظر با آن وجود نداشت.

وی با تاکید بر بازرسی مداوم بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری بر بازار فروش بلیط هواپیما افزود: تخلف ذکر شده از طریق گزارش های مردمی بر روی سایت سازمان کشف شد و پس از بازرسی های صورت گرفته این تخلف محرز شده و با آژانس هواپیمایی مذکور برخورد شد.

جعفرزاده ضمن توصیه به شرکت های هواپیمایی برای نظارت بر نحوه توزیع بلیط پرواز های خود در بازار گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به آژانس های هواپیمایی اخطار می دهد که هرگونه فروش بلیط به مقصد عتبات عالیات در بازه ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه خارج از نرخ توافق شده از سوی شرکتهای هواپیمایی تخلف محسوب شده و با آژانس متخلف برخورد خواهد شد. 

وی ادامه داد: قیمت بلیط پرواز های اربعین برای مسیر تهران به مقاصد نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در مسیر رفت و برگشت مشهد به مقاصد نجف و بغداد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است. نرخ پرواز یک طرفه نیز نصف نرخ‌های فوق الذکر است.