شناسهٔ خبر: 73451 - سرویس مسکن و شهرسازی

در سفر معاون وزیر به پردیس عنوان شد:

۱۰۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود/ تأسیسات ایستگاه پمپاژ آب فاز ۱۱ پردیس راه‌اندازی شد

بازدید طاهرخانی از پردیس در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید پردیس، تأسیسات ایستگاه پمپاژ آب در فاز ۱۱ این شهر به صورت آزمایشی راه‌اندازی و اعلام شد، تا پایان مهرماه سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، روز چهارشنبه، دهم مهرماه با حضور در شهر جدید پردیس، از پروژه‌های عمرانی این شهر بازدید کرد و به بررسی و پیگیری مشکلات موجود در این پروژه‌ها پرداخت.

طاهرخانی در سفر به پردیس از تقاطع غیرهمسطح، زون یک واحدهای افتتاحی، زون‌های دوم، سوم و پنجم فاز ۱۱، عملیات خط انتقال فاز پنج و خط اصلی این خط بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات امور قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از این سفر، ضمن بازدید از تمامی بلوک‌های دارای مشکل فاز ۱۱ با پیمانکاران مربوطه به مذاکره پرداخت و نسبت به برخورداری از برنامه لازم جهت محاسبات مالی تأکید کرد.

در بخش دیگری از بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، تأسیسات ایستگاه پمپاژ آب فاز ۱۱ نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به‌طور آزمایشی راه‌اندازی و عملیاتی شد؛ افتتاح رسمی این ایستگاه پمپاژ در اواخر مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر تا اواخر ماه جاری افتتاح می‌شود

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز در بخشی از این جلسه با بیان اینکه تعداد ۱۰ هزار واحد مسکن مهر این شهر در اواخر مهرماه افتتاح می‌شود، گفت: با توجه به سیاست فعلی وزارت راه و شهرسازی، فرآیند تحویل واحدها به‌تدریج تا زمان افتتاح رسمی انجام گرفته و هر واحد به محض اتمام به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

عملیات اجرایی مسیر دسترسی فاز پنج به فاز ۱۱ تا پایان مهرماه آغاز می‌شود

هدایت همچنین از کلنگ‌زنی مسیر دسترسی فاز پنج به فاز ۱۱ در اواخر ماه جاری خبر داد و گفت: این پروژه از لحاظ پدافند غیرعامل برای شهر جدید پردیس اهمیت بالایی دارد که عملیات اجرایی آن در مراسم افتتاح پیش رو انجام خواهد گرفت.

عملیات اجرایی محور ۴۵ متری شرقی فاز هشت به پایان رسیده است

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر عملیات اجرایی محور ۴۵ متری شرقی فاز هشت نیز که مدت زیادی به علت وجود معارض متوقف شده بود، به پایان رسیده و در پایان مهرماه به افتتاح خواهد رسید.