شناسهٔ خبر: 73485 - سرویس جاده‌ای

شرکت قیر آکام در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته شرکت می‌کند

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته شركت قیر آكام باتوانایی تولید حدود ۱۰% قیر كشور برای معرفی توانایی های خود در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه و شهرسازی که آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت قیر آکام امسال در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مصلی تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

شركت قیر آكام توانایی تولید حدود ۱۰% قیر كل كشور را دارد. این شركت دارای دو واحد مجزای قیرسازی با رآكتورهای تمام پالایشگاهی و مجهز به سیستم پیشرفته كنترل ابزار دقیق است و در طرح‌های توسعه خود احداث واحدهای قیر امولسیونی و قیر پلیمری را نیز به‌طور جدی دنبال می‌کند. محصول شركت قیر آكام در حال حاضر انواع قیرهای ۵۰/۴۰، ۷۰/۶۰، ۱۰۰/۸۵ و ۱۵۰/۱۲۰ است كه خوراك واحد وكیوم باتوم (وی بی) تولید شده در پالایشگاه‌های داخلی كشور و بدون هرگونه مواد افزودنی است.

ظرفیت روزانه تولید انواع قیرهای نرم در هر یك از واحدهای ۱ و ۲ شرکت قیر آکام طبق طراحی، روزانه ۲۷۰۰ بشكه و در مجموع تولید محصولات كارخانه ۱۰۰۰ تن در روز است.

 

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مصلی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۵۵۸۶۲ یا www.irantransexpo.com  دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.