شناسهٔ خبر: 73554 - سرویس هوایی

آغاز فعالیت "خادمان اربعین" در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فعالیت "خادمان اربعین" در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، حسن خوشخو با اشاره به شروع عملیات پروازهای اربعین از ۱۷ مهرماه تا ۱۱ آبان ماه از فرودگاه امام (ره) گفت: با توجه به رشد پروازها به عتبات در این ایام، شیفت های ویژه برای کارکنان فرودگاه تعیین شده است.

خوشخو اضافه کرد این شیفت ها با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران تعیین شده و کارکنان فرودگاه با عنوان "خادمان اربعین" در بازه زمانی سفرهای اربعین در این شیفت های ویژه در فرودگاه امام (ره) حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت "خادمان اربعین" از کارکنان بخش های مختلف فرودگاه امام(ره) شامل اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز، مدیران ترمینال، سفیران مهربانی و خدمات انتخاب شده اند تا بتوانند همزمان با افزایش پروازهای عتبات به زائران خدمت رسانی کنند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود برنامه های ویژه ای برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم تا همانند عملیات حج، موجب رضایت حداکثری این عزیزان از خدمات فرودگاهی شویم.