شناسهٔ خبر: 73557 - سرویس استان‌ها

مراجعه بیش از ۱۹ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل

معاینه فنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مراجعه ۱۹ هزار و ۵۳۷ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل با بیان اینکه این میزان مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است تصریح کرد:در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین فعالیت می کند.

وی افزایش ۴۵۶ درصدی تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده را خاطرنشان کرد و گفت: هزارو ۴۴۳ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش ۷۰۶ درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ۱۹ هزار و ۵۳۷ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه  شده به مراکز معاینه فنی استان ۱۶ هزارو ۳۱۹دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.