شناسهٔ خبر: 73575 - سرویس استان‌ها

صدوربالغ بر ۶۵۰۰ کارت هوشمند براي ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر در خراسان شمالی

کارت هوشمند مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی جاده ای خراسان شمالی گفت: به استناد سيستم مكانيزه صدور كارت هوشمند در۶ماهه نخست امسال ، برای ۶هزار و ۸۸۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل كالا ومسافر در استان کارت هوشمند صادر،تجديد وتمديد شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل عمومی جاده ای استان خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: اکنون ۴ هزار و ۵۲ دستگاه کامیون فعال در حمل و نقل عمومی دارای کارت هوشمند مي باشند  که این رقم در پایان شهریور ماه سال قبل ۳ هزار و۹۲۱ دستگاه گزارش شده بود.

وی افزود: در این مدت برای  ۲هزار و ۱۱۸ دستگاه وانت بار نیز کارت هوشمند صادر، تجديد وتمديد  شده است.

بدیعی مقدم درباره صدور کارت هوشمند برای ناوگان حمل ونقل عمومی مسافري  در استان گفت: تاکنون ۷۱۴ دستگاه ناوگان عمومی مسافري این استان دارای کارت هوشمند هستند كه  اين تعداد شامل ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۲۶۱ دستگاه مینی بوس و ۲۹۳ دستگاه سواری کرایه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی جاده ای خراسان شمالی گفت: صدور کارت هوشمند برای ناوگان سواری فعال در محورهای روستایی نیز از چند سال گذشته در دست انجام است که تا کنون برای ۲۵ دستگاه سواری که در جابه جایی مسافران در محورهای روستایی فعال هستند، کارت هوشمند صادر شده است.