شناسهٔ خبر: 73576 - سرویس استان‌ها

خط کشی ۱۶۷ کیلومتر از محورهای مشگین شهر

خطکشی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مشگین شهر گفت: ۱۶۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته تجدید خط کشی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فرج پور، در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشکین شهر پارس آباد با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده ها از ماموریت های مهم راهداران است افزود:در مدت یادشده راهداران پرتلاش این شهرستان با بکار گیری حدود هزار تن اسفالت سرد و گرم جاده های شهرستان مشگین شهر رالکه گیری و ۱۲ کیلومتر را نیز روکش اسفالت انجام داده اند.

وی در جهت جلوگیری از خروج وسایل نقلیه از مسیر و وقوع حوادث در جاده از نصب شیار لرزاننده و هشدار دهنده در ۴ کیلومتر از مسیرجاده مشگین شهر خبرداد وگفت:تاکنون ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، ۳۵۰ کیلومتر راه شنی و ۲۵۰ کیلومتر از راه خاکی شهرستان مشگین شهر توسط راهداران تسطیح ،رگلاژ و تیغه زنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر زهکشی ۲۰۰ متر مربع از پیج احمد بیگلو و جاده هریس را یاد اور شد و اظهار کرد:در ۶ ماهه امسال ۱۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان شن ریزی و ۶۹۰ متر مکعب نیز ریزش برداری در مسیر انجام شده است.

 فرج پوردرجهت افزایش ایمنی محورها از برچیده شدن تابلوهای فرسوده در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبرداد و تصریح کرد: تاکنون هزار و ۸۰۰ عدد تابلوو بازتاب ایمنی جدید وهمچنین ۲۲۰ متر مربع علائم اطلاعاتی و بنرهای هشداردهنده در بزرگراه و جاده مشگین شهر نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهردر ۶ ماهه امسال بیش از ۴ هزار متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام داده اند گفت:جهت جلب رضایت رانندگان و رفع نیاز های آنها هزار و ۱۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهرتوزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راه ارتباطی را برعهده دارد خاطرنشان کرد: راهداران زحمتکش این شهرستان بصورت شبانه روزی اماده صیانت و حفاظت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی هستند.