شناسهٔ خبر: 73624 - سرویس هوایی

تجلیل از خدمات پلیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به مناسبت هفته نیروی انتظامی/ راه اندازی پلیس گمرک در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

فرودگاه امام خمینی به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور در ستاد پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از خدمات و تلاش های ارزنده این ارگان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، علی رستمی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره این مجموعه ضمن تقدیر از زحمات پلیس فرودگاه گفت: نیروی انتظامی یکی از مهمترین ارگان های این فرودگاه است و از زحمات و رشادت های شما در سال گذشته تشکر می کنم.

در ادامه سرهنگ شعبانی، فرمانده پلیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از مسئولین فرودگاهی گفت: ما در سال جدید نیرو های خود را افزایش و برای ایام اربعین شیفت های ویژه ای در جهت خدمت رسانی به زائران عتبات تعیین کردیم.

وی از راه اندازی پلیس گمرک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: ما در جهت تسهیل انتقال بار در فرودگاه، پلیس گمرک را راه اندازی کردیم.

در پایان ضمن اهدای هدایایی از زحمات این عزیزان قدردانی شد.