شناسهٔ خبر: 73648 - سرویس هوایی

تکميل روشنايی باند فرودگاه خرم آباد گامی برای توسعه بيشتر آن

فرودگاه خرم‌آباد عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهی در مراسم معارفه مدير جديد فرودگاه خرم آباد با بيان اينکه فرودگاه ها فارغ از مسائل تجاری از ارکان اساسی توسعه استان ها هستند، گفت: با تکميل سيستم روشنايی باند اين فرودگاه گام مهمی برای توسعه هرچه بيشتر آن برداشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه خرم آباد، مراسم توديع غلامرضا بني صدر، مدير پيشين و معارفه علي کاملي، مدير جديد فرودگاه خرم آباد با حضور حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و غلامرضا رستمیان مشاور  اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه ها برگزار شد.

اسفندیاری در این مراسم ضمن قدردانی از غلامرضا بنی صدر، حکم مدیرعامل شرکت را به علی کاملی به عنوان مدیر فرودگاه خرم آباد ابلاغ  کرد و همدلی و همکاری بیشتر با مدیران استانی را در راستای انجام ماموریت محول شده و بررسی مقاصد جدید پروازی خواستار شد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  کاملی را مدیری پر تلاش و حاوی تجربیات ارزشمند خواند و پیگیری های وی را برای توسعه فرودگاه خرم آباد مهم دانست.

اسفندیاری با بیان اینکه فرودگاه ها از ارکان اساسی توسعه استان ها هستند، گفت: با تکمیل سیستم روشنایی باند فرودگاه خرم آباد گام مهمی برای توسعه هرچه بیشتر این فرودگاه برداشته می شود.

وی همچنین در بدو ورود از دیوار بازسازی شده و سایر مناطق آسیب دیده در سیل فروردین سال جاری بازدید و از روند بازسازی ها ابراز رضایت کرد.

اسفندیاری از محل عبور کانال های فاضلاب روستاهای بالادست که از داخل فرودگاه عبور می کنند نیز بازدید کرد و در تماس تلفنی با مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی، هماهنگی های لازم را برای ارایه طرح مناسب برای ساماندهی کانال ها انجام داد.