شناسهٔ خبر: 73681 - سرویس استان‌ها

ورود ۸۰۰ زائر اتباع خارجی به ايران از پایانه مرزی بیله سوار

زائران مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تا كنون ۸۰۰ زائر اتباع خارجی براي اعزام به کربلای معلی وارد پایانه مرزی بیله سوار مغان شدند.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه این میزان زائر با ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس وارد کشورمان شدند افزود: ۸۰۰ زائر اتباع خارجی از کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز در پایانه مرزی بیله سوار مغان مورد استقبال و پذیرائی قرار گرفته اند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل پذیرائی از زائران اتباع خارجی در نمازخانه بزرگ اهل بیت (ع) پایانه مرزی را یادآور شد و افزود:برپائی نمازهای باشکوه جماعت،قرائت زیارت عاشورا و سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

 عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:طبق برنامه ریزی انجام شده زائران اتباع خارجی کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی چذابه عازم کربلای معلی خواهند شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل پایانه مرزی بیله سوار مغان را یکی از ۵ پایانه برتر کشور عنوان کرد و گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی امام حسین علیه السلام از ۱۰ مهرماه شروع شده و تا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.