شناسهٔ خبر: 73699 - سرویس استان‌ها

انجام روكش آسفالت ۱۳ کیلومتر از محورهای شهرستان نمین

روکش آسفالت مازندران رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نمین گفت: ۱۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اين شهرستان در ۶ ماهه نخست امسال روکش آسفالت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، بهرام خیاوی در بازدید از محور نمین – آستارا با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه و حفظ جان مترددین از اولویت‌های مهم راهداری است اظهار داشت: راهداران شهرستان نمین با به‌کارگیری شبانه روزی ماشین‌آلات ۵ کیلومتر از محور نمین - تونل و بالعکس، ۳ کیلومتر از سه راهی مرنی و همچنین ۵ کیلومتر از محور کارخانه سیمان و راه روستایی میناباد را دردرمدت یاد شده  روکش آسفالت کردند.

رگلاژ و تیغ زنی۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی نمین

وی بهسازی راه‌های روستایی را در جهت جلب رضایت مردمی از وظایف مهم راهداری عنوان کرد و گفت:در ۶ ماهه امسال راهداران زحمتکش شهرستان نمین ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی و شنی را تسطیح ،رگلاژ و تیغ زنی کرده‌اند.

لكه‌گيري محورهای مواصلاتی شهرستان با ۵۲۸ تن آسفالت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از تجدید خط کشی صد کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه امسال خبرداد و تصریح کرد: در مدت یاد شده با استفاده از ۵۲۸ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان نمین لکه گیری شده است.

خیاوی پاکسازی ۲۰ مورد پل ، رنگ آمیزی ۲۲۸ متر مربع از سرعت کاهها ،تعمیر و بازسازی ۲۶ شاخه گاردریل ،رنگ امیزی ۱۸۵ عدد تیرهای روشنایی و ۲۷۷ کامیون ریزش برداری در مسیر را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۶ ماهه امسال برشمرد و اظهار کرد: در جهت دید بهتر رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای نیز تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو شستشو و ۲۰۰ عدد تابلوی فرسوده نیز از سطح جاده های شهرستان جمع اوری و بازسازی شده است.

قلع وقمع ۲۲۰ مورد تابلو و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه شهرستان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از شناسایی ،برخورد و قلع وقمع ۲۲۰ مورد تابلو و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه شهرستان نمین خبرداد و گفت: تاکنون با فعالیت گشت راهداری ۱۳۰ عدد تابلوی غیر مجازاز حریم راه این شهرستان برچیده شده، ۲۳ مورد ساخت وساز غیر مجاز متوقف، ۴۰ مورد درختکاری غیر مجاز جمع اوری و بااخذ دستور قضایی ۲۷ مورد نسبت به رفع اثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

خیاوی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر از راه ارتباطی این شهرستان را برعهده دارد خاطرنشان کرد: راهداران زحمتکش شهرستان نمین در جهت صیانت از سرمایه ملی شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند.