شناسهٔ خبر: 73719 - سرویس ریلی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) :

راه‌آهن جایی برای شنیدن ایده‌های استارت‌‌آپ‌ها است

علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: وقتی راه‌آهن گوش شنوا برای ایده‌های استارت‌آپ دارد، ما نه تنها تشویق می‌شویم بلکه با علاقه بیشتری به فعالیت می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه ‌و شهرسازی علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در مراسم اختتامیه اولین استارت آپ ریلی اظهار داشت: به دنبال فراهم کردن فضایی با هدف ایجاد تحول در بین دانش آموزان و دانشجویان هستیم تا با قوت بیشتر در این مسیر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه مرحله اول پیشرفت یک استارت‌آپ محلی است که گوش شنوای ایده وجود دارد، تصریح کرد: این فضا در شرکت راه آهن و صنعت حمل ونقل ریلی فراهم شده است تا استارت‌آپ‌ها برای حل مشکلات بشتابند.

شهابی با اشاره به توانایی گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی برای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: وقتی راه‌آهن گوش شنوا برای ایده‌های استارت‌آپ دارد ما نه تنها تشویق می‌شویم بلکه با علاقه بیشتری به فعالیت می‌پردازیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بیان داشت: می‌توان از وجود مدیران شرکت‌راه آهن که دارای تجربه‌های عملی هستند در دانشگاه آزاد بهره جست.

وی پیشنهاد ایجاد «خانه‌راه‌آهن» در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و موارد مختلف صنعت ریلی با حضور مدیران، اساتید، کارشناسان و دانشجویان را مطرح کرد.