شناسهٔ خبر: 73727 - سرویس استان‌ها

مجتمع اداری شهرستان خداآفرین آماده بهره‌برداری است

مجتمع رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از آماده بودن مجتمع اداری شهرستان خداآفرین برای بهره برداری خبرداد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی،  جعفر فغفوری گفت : پروژه ساختمان مجتمع اداری شهرستان خداآفرین با هدف تمرکز ادارات دولتی و خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شریف منطقه خمارلو و سهولت دسترسی مراجعه کنندگان منطقه به خدمات دولتی در سال ۹۳ توسط اداره کل راه و شهرسازی (اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی ) شروع شد.

وی افزود : پروژه فوق با زیربنایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با اسکلت بتنی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۶ درصد در حال اجراست که تقریبا تمام عملیات اجرایی ساختمانی پروژه  به اتمام رسیده و پروژه آماده بهره برداری و در شرف افتتاح می باشد و امید است با مساعدت دستگاه‌های خدمات رسانی منطقه ظرف مدت یک ماه آینده شاهد افتتاح پروژه باشیم.

فغفوری اظهارداشت :  همچنین علاوه بر ساختمان مجتمع اداری در سایت مذکور در سال جاری احداث سالن اجتماعات و جلسات مجتمع اداری به متراژ ۳۵۰ متر مربع شروع خواهد شد.