شناسهٔ خبر: 73756 - سرویس استان‌ها

در هفدهمین همایش روز بتن صورت پذیرفت

قدردانی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

عباسعلی نجفی در آیین اختتامیه هفدهمین همایش روز بتن از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به دليل اجرای پروژه تعمیر پل " ماشالک " نوشهر تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از رضا افضلی سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هفدهمین همایش روز بتن ، یازدهمین کنفرانس ملی بتن و اولین همایش ملی سنگدانه با حضور اساتید، فعالان صنعت بتن ، اعضای انجمن علمی بتن ایران و انجمن شن و ماسه و جمعی از صاحب نظران این حوزه در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد : در همایش مذکور از چهار پروژه برتر بتنی تقدیر و قدردانی به عمل آمده که در این میان تعمیر و مرمت پل حادثه دیده "ماشالک" به عنوان طرح برتر ملی انتخاب گردید.

افضلی اظهار داشت : به همین منظور از مهندس عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به کارفرمای برتر برای پروژه یاد شده تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح نمود : در بخشی از لوح تقدیر اهدایی به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران آمده است: نظر به کیفیت مطلوب مدیریت، طراحی و اجرای پروژه تعمیر پل آسیب دیده ماشالک، هیات داوران مسابقه طرح بتنی برتر هفدهمین همایش روز بتن ( ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ) بزرگداشت استاد احمد حامی ، این طرح را به عنوان پروژه برتر انتخاب نموده و این لوح تقدیر را به پاس مشارکت موثر و ارزنده آن کارفرمای محترم برای به ثمر رسیدن پروژه مزبور تقدیم می دارد.   

سرپرست روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خاتمه افزود: پل  ماشالک شهرستان نوشهر بر اثر بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه در سال گذشته تخریب شد با اجرای عملیات اجرایی شامل ( عملیات سنگریزی و درناژ ۴۰۰ متر معکب ، عملیات خاکی ۶۰۰ متر مکعب ، قالب بندی ۸۵۰ متر مربع ، آرماتور بندی ۸۰ تن ، کابل ۱۳۰۰ کیلو گرم وعملیات بتن ریزی ۱۳۰۰متر معکب ) با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام پذیرفت و مجدد زیر بار ترافیک رفت.