شناسهٔ خبر: 73762 - سرویس استان‌ها

معاون اداره کل راهداری خراسان جنوبی خبر داد:

ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)

مجتمع معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین تمامی مجتمع های خدمات رفاهی در سطح جاده ای استان از آمادگی لازم برخور دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي  اداره کل راهداری  و حمل  و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، مسعود قاسمی اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای بازدید و نظارت دقیق از مجتمع های خدماتی رفاهی به طور منظم در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه در اوج  سفر های زائرین اربعین و بازدید هر چه بیش‌تر اماکن خدماتی و رفاهی حاشیه راه ها از اهمیت زیادی برخوردار است این اداره کل با آمادگی کامل تا پایان سفرها و با یک برنامه ریزی منسجم ، تلاش خود را برای خدمات رسانی هر چه بهتر به کار بسته است.

قاسمی در ادامه افزود: بدین منظور لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها ، سرویس‌های بهداشتی، تامین سرمایش اماکن داخل مجتمع ها، تامین آب داخل سرویس‌ها، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها و... به کلیه مالکان مجتمع های خدماتی رفاهی استان ابلاغ گردیده و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر نقش قابل توجه مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در ارتقاء ایمنی جاده ها افزود: هدف اصلی این اداره کل، جذب مسافران جاده ای به داخل مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی به منظور برخورداری از یک استراحت کوتاه مدت رضایت بخش، استفاده از امکانات داخل مجتمع ها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد است.

لیکن دستیابی به این هدف، نیازمند ارتقای سطح خدمات در داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی تا حداقل یک سطح قابل پذیرش برای مسافران و تردد کنندگان جاده ای است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان ارزوی سفری خوش و ایمن برای کلیه هموطنان عزیز تاکید کرد: هموطنان می‌تواند شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ارسال نمایند.