شناسهٔ خبر: 73764 - سرویس وزارتی

رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی:

هنر مدیران اجرایی و حراستی ایجاد سلامت سازمانی پایدار است

سيد عيسي حسيني رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به شرایط تحریم، کمبود منابع و اعتبارات تاکید کرد: انتظارات افزایش یافته و این امر هنر مدیران اجرایی و حراستی را می‌طلبد که با ایجاد سلامت سازمانی پایدار، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، چهارمین جلسه شورای مدیران حراست‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی و مدیران کل حراست‌های تابعه در شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ضمن تاکید بر نیروی انسانی متخصص، عملکرد شرکت ساخت و توسعه را در سه حوزه راه، راه‌آهن و آزادراه تشریح و ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود به ویژه در حوزه اعتبارات، راهکارهای پیشنهادی را مطرح کرد.

در ادامه جلسه، رییس مرکز حراست وزارت راه وشهرسازی با اشاره به حجم فعالیت‌های این وزارتخانه اظهار داشت: دو عامل کارآمدی و سلامت سازمانی عامل موفقیت سازمان‌ها است و حراست در کنار سایر بخش‌های مختلف اجرایی قرار دارد تا کمک کند ماموریت‌های سازمان به صورت سلامت محقق شود.

سید عیسی حسینی نهادینه شدن حرکت بر مدار قانون و در چهارچوب ضوابط اداری در مجموعه‌ها را ضروری عنوان کرد و در تشریح وظایف حراست در هر سازمان گفت: درک شرایط، مشکلات و تنگناها و توجه به ماموریت‌ها و اسناد بالادستی، مراقبت و ملاحظات افراد ذی‌نفوذ، جدیت در پیگیری و دفاع حرفه‌ای در پرونده‌های حقوقی و کیفری محاکم و توجه به آموزش‌های تخصصی از جمله وظایف حراست در هر سازمانی است.

وی با اشاره به شرایط امروز تحریم و کمبود منابع و اعتبارات بیان داشت: انتظارات افزایش یافته و این امر هنر مدیران اجرایی و حراستی را می‌طلبد که با ایجاد سلامت سازمانی پایدار، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.