شناسهٔ خبر: 73856 - سرویس استان‌ها

جلسه شورای مسکن استان هرمزگان برگزار شد

جلسه هرمزگان شورای مسکن استان هرمزگان با هدف بررسی وضعیت و رسیدگی به مشکلات مسکن مهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، مدیراين اداره کل در این جلسه با اشاره به اقداماتی که در راستای اتمام مسکن مهر استان صورت پذیرفته، از عزم دولت برای به ثمر رسانیدن این طرح تا پایان دوره دولت دوازدهم خبر داد.

رضایی در خصوص وضعيت افتتاح پروژه هاي مسكن مهر در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر بیان کرد: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۸۸ واحد مورد قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تعداد ۳۱ هزارو ۶۳۷ واحد تا کنون مورد افتتاح قرار گرفته است و تعداد ۶۰۵ واحد نیز آماده افتتاح می باشد و ۵ هزار و ۲۴۶ واحد باقی می ماند که سعی داریم تا پایان دوره دولت دوازدهم پروژه را تکمیل و به ثمر برسانیم.

آرش رضایی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در جلسهای که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار شد، ایشان بر فروش اقساطی واحد ها توسط بانک های عامل تاکید کردند و بر این موضوع نیز تاکید داشتند که لازم است با افزایش همکاری‌های متقابل، پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته و همه واحدها تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های ذیربط مسکن مهر هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساختها و تحویل آنها به متقاضیان اقدام نمایند.

شایان ذکر است: در جلسه فوق، هرکدام از ادارات مختلف به ارایه گزارشی از عملکرد خود در حوزه مسکن مهر پرداختند و وضعیت اجرایی پروژه مذکور را بررسی کردند.