شناسهٔ خبر: 73903 - سرویس استان‌ها

مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر شهرستان عجب‌شیر آماده بهره‌برداری است

مدرسه رئیس اداره تاسیسات عمومی راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از آماده بودن ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر شهرستان عجب شیرخبر داد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی، جعفر فغفوری در اين رابطه اظهار داشت : پروژه  ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر عجب شیر در راستای تعهد سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص احداث ساختمانهای روبنایی برای سایت های مسکن مهر و به منظور سهولت دسترسی فرزندان ساکنان  مساکن مهر عجب شیر به خدمات آموزشی انجام گرفته است.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی افزود : عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۲ توسط اين اداره شروع شده و نیمی از اعتبار پروژه از محل اعتبارات سازمان ملی و زمین و مسکن و مابقی آن از محل طرح های تملک داریی تامین شده است.

فغفوری اظهار داشت :  زیربنای پروژه بالغ بر ۹۵۰ متر مربع بوده و در دو طبقه با اسکلت بتنی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۶ درصد در حال اجرا میباشد تا کنون بالغ بر ۱۳۵۰میلیون ریال برای اجرای پروژه فوق هزینه شده است.

بگفته رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی ،  عملیات اجرایی و نصب انشعابات به اتمام رسیده و پروژه در شرف بهره برداری میباشد ، امید است با تامین اعتبار لازم در سال جاری محوطه سازی و دیوارکشی پروژه نیز به پیمانکار ذیصلاح جهت اجرا واگذار شود.