شناسهٔ خبر: 73990 - سرویس استان‌ها

تقدیر از طلایه‌داران عرصه جهاد وایثار ، پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی است

رحماني مشاور رئيس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در امور ایثارگران درقم عنوان کرد: ایثارگران انقلاب اسلامی وخانواده های معظم شهدا پشتوانه های عزت و آزادگی ایران اسلامی می باشند .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم،  با حضور ودیدار صمیمانه وعاری از تکلف  مشاور سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درامورایثارگران ، در منزل  یکی از ایثارگران این اداره کل ازخدمات وی ودیگر سرافرازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد .

دراین دیدار مصطفی رحیمی ضمن ابلاغ سلام وتحیت رییس سازمان متبوع درسخنانی تجلیل از طلایه داران عرصه جهاد و ایثار را پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و یادآوری نمود : ایثارگران وخانواده های معظم شهدا پشتوانه های عزت و آزادگی ایران اسلامی می باشند .وی خاطر نشان ساخت : بی تردید جایگاه و مقام شامخ این عزیزان بسی والاتر از آن است که درفرصتهایی از این دست بتوان حق مطلب را ادا نمود.

همچمین دراین دیدار ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درسخنانی اظهار داشت : حضور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در هر دستگاه و مجموعه اداری مایه برکت و موجب ارتقا سلامت اداری میگردد . جمالی ادامه داد : ایثارگران انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های اجتماع سمبل از خودگذشتگی و تخلق به ادب اسلامی میباشند.

درپایان این دیدار یکساعته با تسلیم لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از ایثارگر عزیز آقای علی سنگتراشان که از کارکنان قدیمی این اداره کل می باشد تقدیر به عمل آمد .