شناسهٔ خبر: 74002 - سرویس هوایی

افزایش ۷۲ پرواز رفت و برگشت به فرودگاه اهواز در ايام اربعين حسينی

محمدرضا رضایی مديرکل فرودگاه های استان خوزستان از افزايش و برقراری ۷۲ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت فرودگاه اهواز در ايام اربعين خبر داد.

به گزارش پتیگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خوزستان؛ محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی و نیز ترافیک سنگین زائر و مسافر در فرودگاه اهواز پروازهای این فرودگاه از مبداء تهران و مشهد به مقصد اهواز و بلعکس به صورت فوق العاده افزایش یافت.

وی افزود: پرواز شرکت هواپیمایی ساها از نوع بوئینگ ۷۳۷ از امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه اقدام به برقراری ۲۰ پرواز در مسیر تهران - اهواز- تهران کرده که این عملیات تا روز ۳۰ مهر ساعت ۲۲:۵۰ ادامه خواهد داشت.

رضایی ادامه داد؛ شرکت هواپیمایی تابان نیز با برقراری ۳۶ پرواز از مبداء مشهد به مقصد اهواز و بلعکس از ۱۷ مهر تا ۴ آبان اقدام به جابجایی زائرین اربعین حسینی خواهد کرد.

وی به افزایش و برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی کاسپین نیز اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶ پرواز رفت و برگشت این شرکت هواپیمایی در مقاصد تهران و مشهد نیز در این ایام تا ۲۹ مهر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ فرودگاه اهواز یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های کشور است که در حال حاضر به بیش از ۲۰ نطقه داخلی و خارجی پرواز دارد.