شناسهٔ خبر: 74006 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش روستایی به همت بنیاد مسکن افتتاح شد/آغاز اجرای ۱۱۴۸ طرح هادی و بهسازی مناطق روستایی

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش و گردشگری روستایی در هفته گذشته آغاز شد، گفت: در حال حاضر، بیش از ۱۴۶۸طرح هادی و اجرای ۱۱۴۸ طرح هادی و بهسازی محیط روستایی به همت بنیاد شروع شده است.

محمدرضا شاملو معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اجرای بیش از یکهزار طرح هادی و بهسازی محیط روستایی در هفته روستا و افتتاح آنها خبر داد و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در خصوص واحدهای مسکونی روستایی و همچنین طرح های مرتبط با روستاهای سراسر کشور، برشمرد.

شاملو گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته گذشته، بیش از ۱۴۶۸ طرح هادی و اجرای ۱۱۴۸ طرح هادی و بهسازی محیط روستایی را آغاز کرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۲۴ هزار و ۶۵۲ سند املاک روستایی صادر شده  و ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش و پروژه گردشگری روستایی و روستاهای شاخص با ویژگی های گردشگری آغاز به کار کرده اند.

وی از آغاز پروژه‌های فوق طی مراسمی در هر استان خبر داد و گفت: بهسازی محیط روستایی و تقویت گردشگری روستایی از برنامه های کلان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در دست انجام است.