شناسهٔ خبر: 74031 - سرویس جاده‌ای

مدیركل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها:

تمام راه‌های اصلی و فرعی استان گیلان زیر بار ترافیک است

محمد رودباری مدیركل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها از بازگشایی و برقراری تردد در تمامی محورهای اصلی و فرعی استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، محمد رودباری مدیركل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها در پی بارش‌های شدید باران و وقوع سیل در استان گیلان در روزهای اخیر و مسدود شدن تعدادی از راه‌های روستایی این استان، از دقایق اولیه با اعزام نیروهای راهداری به محورهای آسیب دیده، اقدامات بازگشایی این محورها آغاز شد كه با تلاش راهداران اكنون تمامی راههای اصلی ، فرعی استان باز است و تردد در آن برقرار است.

وی افزود: در ۹ محور روستایی استان گیلان به دلیل شدت بارندگی، مسیر رفت و آمد قطع شد که بلافاصله ۲۷۰نفراز نیروهای راهداری و ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سبك  سنگین راهداری از ادارات كل  ۹ شهرستان استان به این مناطق اعزام شدند و با تلاش شبانه روزی راهداران، در حال حاضر هشت محور مسدود بازگشایی شده و یك محور باقیمانده نیز تا ساعاتی دیگر باز شده و مورد تردد قرار می گیرد.

رودباری از تخریب یك دستگاه پل سه دهنه در شهرستان املش خبر داد و خاطر نشان كرد: با بالا آمدن آب رودخانه آسیب قابل توجهی به این پل وارد شده است كه در حال حاضر با اعزام لوله های بتنی به محل، سعی شده است برقراری ارتباط و عبور موقت انجام شود.