شناسهٔ خبر: 74032 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

عبور ۲۱۲ دستگاه اتوبوس دربستی از پایانه مرزی چذابه

بازدید وزیر راه و شهرسازی ازپایانه مرزی چذابه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از عبور ۲۱۲ دستگاه اتوبوس دربستی از پایانه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته با کشور عراق، طبق تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسنینی، مقرر شد  ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دربستی از ایران برای زائران ایرانی به عراق اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس ها تنها می توانند از مرز چذابه تردد داشته باشند، افزود: از این تعداد تا کنون ۲۱۲ دستگاه از این مرز به عراق سفر کردند و مابقی نیز اعزام خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان بیان کرد: روز عبور از مرز و مدت زمان اقامت زائران این اتوبوس ها تعیین شده و طبق همین اطلاعات، تاریخ برگشت آنها به مرز چذابه نیز مشخص است.

بهرامی نیا با عنوان اینکه اکنون در درون و برون کشور هیچ مشکلی برای حمل و نقل وجود ندارد، گفت: برای بازگشت زوار اربعین نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که بدون مشکل تردد زائران انجام و با کمترین مشکل به شهرهای خود بازگردند.