شناسهٔ خبر: 74076 - سرویس هوایی

تشديد نظارت های سازمان هواپیمایی کشوری/ تعليق و لغو ۴ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايی

سازمان هواپیمایی کشوری سخنگوی سازمان هواپيمايي کشوری از تشديد نظارت های این سازمان و تعليق و لغو مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرت هوايی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: از آغاز توزيع بليت های اربعين حسينی تا كنون دفتر نظارت سازمان هواپيمايی كشوری و تيم رسيدگی به شكايات، چگونگی فعاليت های مراكز توزيع بليت های پروازهای اربعين را با اهتمام بيشتر رصد می كنند.

وي با بيان اينكه تعداد مجوزهای صادر شده برای ۱۲ شركت هواپيمايی به ۱۴۸۵ مجوز رسيده است گفت: ديروز و امروز پر ترافيك ترين در پروازهای رفت اربعين بوده و روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مهر در روزهای اوج بازگشت زائران خواهد بود.

جعفرزاده افزود: با توجه به بالا بودن حجم ترافيك در فرودگاه نجف در اين ايام لازم است زائران طبق مقررات مندرج در بليت ها در فرودگاه حاضر تا به جهت بسته شدن گيت ها از پرواز باز نمانند.

سخنگوي سازمان هواپيمايی كشوری ادامه داد: قيمت بليت هواپيما در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر تغيير نكرده و مراكز مجاز فروش بليت ملزم به رعايت آن هستند.

وي در پايان از تعليق و لغو مجوز يك دفتر و تعليق سه ماهه سه دفتر خدمات مسافرت هوايی بر اساس بازرسی ها و گزارشات مردمی در اين ايام خبرداد.