شناسهٔ خبر: 74128 - سرویس استان‌ها

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از پروژه های در دست اجرای شهرستان سیریک هرمزگان

بازديد رضايي مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در بازدید میدانی از شهرستان سیریک ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این اداره کل از نزدیک در جریان روند پیشرفت اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، مدیر کل اين اداره انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مدیران اجرایی با مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.

وی انجام پروژه‌های مختلف زیر ساختی در سیریک مثل راه و ساختمان را مهم قلمداد کرد و بیان داشت: احداث مجتمع ادارات سیریک یکی از پروژه‌های زیر بنایی مهم و تاثیرگذار این شهرستان است که با زیربنا ۲ هزار و ۸۶۶ متر مربع، با اعتبار هزینه شده ۲۶ میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر این پروژه قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی با اشاره به فعالیت های دیگر راه و شهرسازی در زمینه عمرانی از جلمه ساخت چندین سالن ورزشی در این شهرستان، درباره احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک اظهار داشت: احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک تحقق آرزوی دیرینه مردم این منطقه است و احداث آن می تواند اثرات بسیار خوبی در توسعه مکان های ورزشی شهرستان سیریک داشته باشد.

وی افزود: زیربنای این مکان ورزشی به میزان ۱۲۰۰ متر مربع بوده و براي تكميل اين طرح به ۸ ميليارد ريال اعتبار نياز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۱۴میلیارد ریال برای این مکان ورزشی هزینه شده، تصریح کرد: هم ‌اکنون عملیات فیزیکی این فضا حدود ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد.

رضایی عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته امیدواریم بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب نمائیم.